Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 19 de maig del 2014

Primer dia a practiques

Avui he començat les pràctiques a TISA, el matí a estat força bé encara que no hagi fet gaire cosa, vaig arribar el primer de tots i no vaig fer treball fins a les 10 que així, vaig haver de instal · lar 2 Windows 8 i formatetjar un disc dur d'un portàtil , després vaig haver de baixarme els drivers d'un ordinador i instal larsels a un PC i per últim treure les escombraries. 
A la tarda he anat i he anat en cotxe amb Marcos, hem anat a la pedrera a portar un tambor per a la impressora i després hem anat a Gasoses Eivissa treure un virus d'un ordinador. Més tard hem anat a la botiga i em mandat muntar 2 ordinadors, provar si anaven i instal lar un windows dell a un portàtil antic. A les 19:00 he acabat. Estic molt content.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada